sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Äidille!


Lapsuus se on, korvaamaton
Paljon mä sain, siks kiitän sua vain
Äidille vaan laulaa nyt saan, äideistä parhaimman sain

Lohdun hän loi,
suojan hän soi
Hellyyttä koin,
siks kiittää vain voin

Rakkaudestaan voimaa mä saan,
äideistä parhaimman sain
Hän ymmärtää ja lohduttaa,
laulun tään hän nyt saa-aa-aa
Kallein hän on, niin korvaamaton,
parhain hän on äiti mun

Luotas jos tie kerran mun vie,
suureks kun vartun unhoon jää et
Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää
Äideistä parhain sä oot
Luotas jos tie kerran mun vie,
suureks kun vartun unhoon jää et
Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää

Äideistä parhain sä oot

7 kommenttia:

  1. Todella viehättävä kuva ruususta. Toivottavasti äitisi näkee tämän runon ja kuvan.

    VastaaPoista
  2. (Ruattis vietetään toukokuun viimeinen sunnuntai)

    VastaaPoista
  3. Nyt jäi päässä soimaan nämä sanat sen nuoren pojan laulamana, en muista nimeä. Upea kuva! Minun pikkusisko on vienyt äidin haudalle kukkia, sillä täältä minun kotona on aivan liian pitkä matka (noin 1000 km).

    VastaaPoista
  4. Leena: Äiti 86v on päättänyt, että tietokoneeta ja tekstiviestien lähettämistä ei tarvitse enää oppia!

    Hannele: Sinä voitkin pitää kahdet juhlat!

    Helena: Kuvan varastin netistä.
    Välillä unohdan kuinka iso maa (kooltaan) Suomi on.

    VastaaPoista
  5. Nuheila: Täällä äitienpäivä oli jo aikaisemmin, joten emme viettäneet.

    Sira: Ihan tulee kyyneleet silmiin, kun sitä kuuntelee.

    VastaaPoista

Jätä kommentti. Kiitos!