tiistai 23. maaliskuuta 2010

Johnny Logan

Minulle selvisi juuri, että Johnny Logan ei olekkaan Johnny Logan, vaan Seán Patrick Michael Sherrard.
Irlannissa hänestä ei ole koskaan, euroviisumenestyksestä huolimatta (vai siitä johtuen) tullut erityisen suosittua laulajaa.

Ensimmäinen voitto tuli kappaleella What's Another Year 1980.




...ja 1987 Hold Me Now




1992 Linda Martin voitti Johnny Loganin säveltämällä ja sanoittamlla kappalella Why Me?



Tähän ei voi muuta sanoa kuin, että kukaan ei ole profeetta omalla maallaan!

http://www.johnnylogan.net/

5 kommenttia:

  1. Mä näin Johnny Loganin livenä 2 vuotta sitten Howthissa :D

    VastaaPoista
  2. Leena: On tainnut vanhentua sitten Euroviisujen. Niinkuin minäkin!

    VastaaPoista
  3. Mä muistan ne -87 viisut ja mun mielestä "Hold me now" oli ihana :D JLosta en tykännyt, koska sillon mun sydämen oli vienyt vain ja ainoastaan A-Ha:n Morten Harket ;)

    VastaaPoista
  4. MaaMaa: Hold me now on minunkin suosikki. Olihan se Mortenkin ihan mukavan näköinen...

    VastaaPoista
  5. Voi! Morten! Se oli niiiiin ihana.

    VastaaPoista

Jätä kommentti. Kiitos!