perjantai 3. helmikuuta 2017

Take it easy

Minähän en sängynpohjalla turhaan makoile. Kävin leikkauksessa, nukuin pakollisen yön sairaalassa ja tulin kotiin särkylääkepussin kanssa. Töistä kuvittein olevani olevan pois muutaman päivän, viikon korkeintaan.

Saikkupäivät käyttäisin tietysti hyväkseni ja marittaisin vaikkapa laatikoita. Lukisin pari kirjaa, neuloisin tyynynpäällisen ja järjestäisin kasan papereita. Ja katsoisin tietysti Netflixiä. Ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Olen ollut niin väsynyt, että Netflixin katsominen on käynyt ihan työstä.

On ollut pakko antaa periksi. Ei minusta ole vielä ensi viikolla töihin. Kuten GPni sanoi, kroppa yrittää kertoa minulle, että se ei ole vielä valmis ja tarvitsee lepoa. Voin niin hyvin ennen leikkausta, että on ollut turhauttavaa huomata,  kuinka kuntoni on suorastaan romahtanut. Nyt minulla ei ole yhtään ylimääräistä energiaa. Olen edelleen ihan loppu.

Ei kai tässä muu auta, kuin totella ja ottaa iisisti. Ei ihan helppoa, mutta ei tässä oikein muitakaan vaihtoehtoja ole tarjolla. Voisiko joku puolestani käydä lyömässä Möykkyä turpiin. Minä en nyt itse jaksa!










11 kommenttia:

  1. Minä voin tehdä sen. Olen harrastanut nyrkkeilyä joten möykky saa napakan suoran.
    Mutta vakavasti, ihan hirmusesti toivon voimia sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Tanja! Lyö sitten kovaa. Onko sulla enää blogia?

      Poista
    2. Mulla on enää auki se pyhiinvaeltajien suurissa saappaissa- blogi. Sitäkin päivittelen (liian hitaasti) tällä hetkellä vaan feissariin.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos. Nyt ovat voimatkin jo palanneet.

      Poista
  3. Kiitos taas kuvista ja tervehdyksestä. Take it easy, kuten itse totesit. Kroppasi tietää, että tarvitset lepoa. Epäilen myös lääkkeiden vievän mehut. Aina ei mielen ja kropan virkeys tai väsymys kulje käsi kädessä. Toipumisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toinen sairaslomaviikko teki hyvää ja maanantaina sitten taas takaisin töihin.

      Poista
  4. Kyllä se keho tietää mitä tarvitsee. Joten lepoa lepoa vain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko se on ollut uskoa. Nyt jo ihan hyvä olo.

      Poista
  5. Lepoa ja voimia, tarvitset nyt kunnon levon etta saat energiasi takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vaan ollut pakko myöntää, että ei jaksa mitään. Onneksi voimat ovat alkaneet palautua.

      Poista

Jätä kommentti. Kiitos!