lauantai 30. toukokuuta 2015

Ikäongelmia ja esittelyssä the Coronas

Juniorin mielestä The Coronas on ok, mutta ei sen enempää. Minusta taas tätä dublinilaisyhtyettä kuuntelee ihan miellään. Lieneekö tämä esimakua sille kuuluisalle viidenkymmenen villitykselle, että musiikkimakuni on viime vuosina muuttunut rokahtavampaan suuntaan?  Ja jos joku lähtisi seuraksesi The Coronasin konserttiin, niin mielelläni lähtisin heitä kuuntelemaan. Voi, kuinka noloa, sanoisivat pojat, jos tämän kuulisivat. 

Nyt pitää kertoa teille hauska/nolo juttu. Viime kerralla Dublinissa käydessäni olin poikani kanssa taksissa. Kuski ja poika jutelivat jalkapallosta ja minä istuin takapenkillä,  nänä kiinni Ikean kuvastossa, enkä juuri osallistunut keskusteluun. Sitten saavuimme perille, ja poika lähti nostamaan laukkuja takakontista ja minä jäin maksamaan. Kuski kysyi, että mistä olen kotoisin. Joo, tätä täällä kysytään AINA. Sitten hän kysy, että olenko tuon nuoren miehen tyttöystävä? Minä luulin, että hän vitsailee, kunnes näin miehen totisen naaman. Purskahdin raikuvaan nauruun. Ei, ei tyttöystävä vaan ihan ehta äiti! Lähdin taksista nauraen ja annoin reilun tipin. Kuskia näytti kovasti nolottavan, kun minä taas virnistelin loppumatkan Corkkiin. Poikaa ei muuten naurattanut yhtään...

No, tässä on henkseleitä paukuteltu ja oltu muka niin nuorekkaita. Sitten sitä taas putosi pilvistä romahduksella alas. Tähän lähelle on avattu uusi kuntosali, jossa Juniori käy pari kertaa viikossa. Kerran häntä sinne viedessä sanoin, että pitäisiköhän minunkin liittyä jäseneksi, kun kunto on niin surkea. Juniori mietti asiaa ja sanoi sitten, että ei siellä ole vanhoja ihmisiä ollenkaan. Tai kuulemma pari himokuntoilijaa ovat aika vanhoja. Minä kuulemma en vanhana ihmisenä sopisi sinne kuntosalille ollenkaan. Eli se siitä nuorekkudesta!

Tässä teille kuitenkin esittelen taas yhden irlantilaisbändin, eli I give you The Coronas 



  

6 kommenttia:

  1. Pah,vähät kuntosalin "nuorekkaista?" ihmisistä, mutta IHANA taksikuski! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tästä lähtien ajelenkin vain taksilla Dublinissa. Jos vaikka sattuisi yhtä huononäköinen taksikuski.

      Poista
  2. Hauska postaus! Sai hyvälle mielelle heti sunnuntai-aamuna sohvalla lökötellessä.
    Mua napsautettiin Suomessa, kun eräs vähän yli parikymppinen tyttö kyseli kirjastani, josta olin tietty iloinen. Otti sitten kirjan käteensä ja sanoi:' Mä ostan tän, mun äiti varmaan tykkää tästä. "
    Vai niin. Olen kirjoittanut kirjan vanhoille ihmisille. Ja lisäksi kuulun itsekin siihen ryhmään.
    Totuusläpsäys päin kasvoja. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, munhan pitikin ostaa sun kirja. Täytyykin käydä kirjakaupassa! Ei me olla vanhoja, eihän?

      Poista
  3. Kaikki on tosiaan niin suhteellista. Ikäkin ja se minkälaiseksi itsensä milloinkin tuntee:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ystäväni kanssa päiviteltiin, että pian ollaan viisikymmpisiä. Siis noin ulkoisesti...sisäisesti vielä ihan nuoria!

      Poista

Jätä kommentti. Kiitos!