perjantai 6. syyskuuta 2013

Kun viikonloppu tuntuu viikon lopulta

Ensimmäinen viikko töissä onnellisesti ohi. Montakymmentä halausta ja tervetuloa takaisin-toivotusta rikkaampana aloitin viikonlopun vieton. Pitkästä aikaan viikonloppu on viikon loppu, josta osaa nauttia ihan erillä tavalla.

Vailla minkäänlaisia omantunnontuskia ajoin töistä grillin kautta kotiin. Voi, että roskaruoka voikin olla hyvää. Olen omasta mielestäni kaloripommini ansainnut.

Iltaisin olen ollut aika naatti, joten en ole jaksanut naputella postauksia . Kunhan arkeen tulee kunnon rutiini, ehdin ja jaksan varmasti kirjoittaa useamminkin.

Illalla vuorossa suomineitojen tapaaminen, ja ennen sitä on kyllä otettava kunnon tirsat. Ei vanha muuten jaksa!

"Breast in a bun". Pakkohan minun oli "rinta sämpylässä" tilata.


Mukavaa perjantaita kaikille!

18 kommenttia:

  1. Kiva että arki maistuu :)

    Ja maistuis mullekki tuollanen roskaruoka, harmi kun ennätin just keittää tuollaisen suomalais-ugrilaisen makkarakeiton... Noh, jos vaikka huomenna grillille?! Joskus pitää saaha kunnolla herkutella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se makkarakeittokin varmasti ihan hyvältä maistui ja oli paljon terveellisempi vaihtoehto. Joskus pitää herkutella. Kyllä se niin vaan on ja unohtaa ne pahuksen kalorit.

      Poista
  2. Mä tunnustan, että ns. roskaruoka on mun herkkuva. Sitten kun mä oon eläkeläinen, niin mä lupaan ittelleni joka viikko sellaisen aterian. Nyt on tyytyminen kerran kuussa! :) Toivottavasti tirsat maistuivat myös.

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. "Breast in a bun" kuulostaa oikein hauskalta!!

    VastaaPoista
  4. :-D "Breast in a Bun"

    Mukavaa, että olet palannut työelämään takaisin.

    t. Naapurin Mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. Siinä on kanahampurilaisella hyvä nimi. Töihin on kiva palata.

      Poista
  5. Hienoa etta viikko on hyvin pulkassa ja kylla olit grillisafkat ansainnut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, sitä minäkin. Kyllä joskus saa herkutella ja unohtaa kaikki kalorit.

      Poista
  6. Mahtavalta kuulostaa. Ja kyllä, olet todellakin hampparisi ansainnut. :)

    Ai vitsi, nyt alkoi munkin tehdä sellaista mieli... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin minusta hampurilaiset ja Pariisi eivät sovi ollenkaan yhteen!

      Poista
  7. Hyvää viikonloppua ensimmäisen työviikon jälkeen! T. Lukija A-a

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Olin niin pitkään kotona, että viikonlopuissa ei ollut enää mitään ihmeellistä. Sitä saamaa vaan. Nyt tuntuu ihan toiselta.

      Poista
  8. Jes, just niin, ihana arki, ihana ansaittu viikonloppu, ja siihen sopii hamppari ihan totaalisesti! Nauti, lepäile, ja herkuttele!

    VastaaPoista
  9. Hieno töihinpaluu! Olen alkanut seurata blgiasi vasta viime aikoina, oletkohan jossain kertonut minkä tyyppistä työtä teet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa seuraamaan. Olen sellainen jokapaikanhöylä meidän toimistossa. Virallinen titteli on "administrator", mutta yleensä sanon, että olen sihteeri, jos kysytään.

      Poista

Jätä kommentti. Kiitos!